Work it!

Hej fredag!
Helt okej dag på jobbet men lite stressat där mot slutet. Fick skynda ner till Actic för att hinna dra av ett så himla hårt Cirkel-pass på Actic. Ingen lek det där kan jag säga, särskilt inte med det jävla killer-smärtan i magen från tisdagens magpass haha! Men riktigt rolig och sjukt effektiv träning. Snacka om att man tränar sprecis varenda liten muskel på hela kroppen. Så nu sitter jag här i soffan och slappar lite med en kropp som är alldeles trött i varenda muskel och surfar runt lite bland bloggarna till tonerna av Kents nya singel. Inte mycket mer än så. Känner mig bara glad över att det faktiskt fortfarande är ljust fast klockan är halv åtta, att jag ska ha egentid ikväll, att pojkvän kommer tidigt imorgon bitti och att jag jobbar en 3-dagarsvecka nästa vecka! Sämre kan man ha det! Sthlm blev framflyttat ett par helger så helgen blir lugn med lite fix och trix hemma istället.

Sooo Loooong!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback