Vad fan, skämtar du nu eller?

Har tre par jeans som spruckit i tyget mellan benen så idag efter jobbet gick jag för att lämna in dem till en sömerska. Ena paret tyckte han var så trasigt så det ville han inte åtgärda. Vet ni vad han skulle ha för de andra två paren? 620 spänn!!! 420 för att laga ett hål på ett par cheap mondag-jeans!!! Jeansen kostar ju för fan bara 400, då kan jag ju lika gärna köpa nya. Jag lämnade bara in mina Zara-jeans som jag älskar och smällen på 220 spänn får jag bara ta. Och hör på det här: Det skulle ta 2 (!) hela veckor att laga det lilla hålet. WTF?? Jag måste verkligen skaffa en symaskin.

Nog om det. Nu håller jag på och tvättar och när jag slappat i soffan en liten stund ska jag sätta igång och städa. Ge mig energi någon!

Längtar till helgen
för då ska jag och pojkvän ha middag här hemma med mina fina vänner! Ska bli så kul!!

Aaaaadios!







Source: Tumblr


Kommentarer
Postat av: Annso

Du får nog ta o komma hem till mig så får vi försöka fixa de där byxorna! Kan ju vara värt ett försök iaf! Jag är billig, ett par bullar räcker nog ;)



Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam, haha!

2012-03-07 @ 20:30:29
Postat av: Terese

Åhhh du är mig en riktig stjärna Annso-Bannso! Bullar ska bli!

Kram på dig


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback