Måndagsjogg!

Måndag igen! Skulle haft styrelsemöte ikväll men det blev inställt och eftersom den här måndagen bjuder på så himla härligt väder så tog jag istället tillfället i akt och gav mig ut på en löprunda i den härliga vårsolen och samlade på mig lite välbehövlig D-vitamin! Så särskilt snabbt gick det inte med en snittfart på drygt 5.30 men satan vad skönt. Precis lagom för en måndagsjogg! Dock fick jag ett hugg i högra (!) benet när jag skulle stretcha med en smärta som strålade ut i benet. Snäääälla säg att det inte är någon skit i det benet med. Har säkert gått över tills imorgon.

Nu har jag precis köpt tågbiljett hem över påsk och sitter och klurar på den andra hembiljetten v 12, när jag ska åka osv. Har även bokat klipptid idag. Kvar att göra idag är dock att skicka iväg en reklamation till Lorna Jane i Australien då en av mina sporttoppar gått sönder redan samt skicka iväg alla kvitton etc till SAS.

Men nog om det. Nu ska jag berätta om min fina födelsedag! Eller inte berätta så mycket, jag låter nog bilderna tala för sig själva!

'Tårta på sängen'









Vi gjorde en utflykt till Öregrund där vi promenerade lite och hade picknick. Fina söndag och bästa födelsedag!

Idag har jag fått en försenad present av bästa Marre som skickade massa kort från Rom som vi tog med hennes systemkamera! Ska lägga in lite såna bilder senare eller en annan dag. Men nu måste jag ta tag i tråkbråk-görat vet ni!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såg ut som du hade en toppendag! Härliga bilder.

Kram!!

2012-03-06 @ 09:13:59
Postat av: Terese

Tack Bindan! Jo det var en riktigt härlig dag! Kramar

2012-03-06 @ 19:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback