Helgen är så så nära nu!

Jag har kommit fram till att morgonen egentligen är min bästa tid för träning. Inte så mycket för att jag gör bäst resultat då utan kanske snarare för att jag får ut så mycket mer av resten av dagen då. Jag blir piggare, gladare och har mer energi och bättre koncentrationsförmåga. Imorse tex tog jag en löprunda vid fem, innan jobbet. Sen hade jag utbildning hela förmiddagen. Nuför tiden brukar jag ha skitsvårt att fokusera och koncentrera mig på långa föreläsningar men idag gick det jättebra. Det var ju även för att det var praktiska övningar (Qi Gong) blandat med teori, men ändå, det brukar inte hjälpa. Sen blev resten av dan skit men det är en annan femma och hade med andra saker att göra och innan jag kom ifrån jobbet vid halv sex så var jag så trött att jag mådde illa. Sen var jag ändå jätteduktig på vägen hem från jobbet då jag stannade och köpte linser, gick och hämtade ut mina jeans från skräddaren, handlade samt hämtade ut ett paket och min cykel. Tog också en snabb liten runda på stan och hann förälska mig i en söt marinlå sjal med röda små äpplen på från Monki. Men det får bli en annan månad som med så mycket annat. Undra när den där månaden kommer egentligen? Så nu sitter jag äntligen här i soffan och får äta min kvällsmat! Så från och med nu ska jag vara gladare! Imorgon åker jag hem till skogaran med, redan 11.09 är det dags för avgång. Ska bli sååååå skööööönt och roligt och mysigt!

Over and out!

PS Fick en massa pysselgrejer hem idag! Hade jag haft energi så hade jag satt mig och pysslat men det får bli nästa vecka eller möjligen en stund nästa helg istället!




Bilder: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback