Tough week

Har landat i soffan efter en fruktansvärt lång och tuff vecka på alla plan. Är så fruktansvärt tömd på energi som jag hoppas återfå lite av under helgen.

Igår började jag och pojkvän med en tidig löprunda som följdes av en lång frukost. Vilken lyx att få göra så mitt i veckan. Vilken lyx att ha en pojkvän som åker 30 mil på kvällen för att man ringer och låter lite ledsen på rösten och ber om sällskap. Kvällen igår spenderades åt pyssel, tjejsnack, mys och gott käk hemma hos Jennie. Imorse hade jag och pojkvän mysmorgon med färskt bröd åt honom och min favorit kesella med bär till mig. Så allt är inte skit, mycket är väldigt väldigt fin!

Efter jobbet var jag på ett tufft, roligt och skönt cirkelpass och sen promenerade jag hem i skymningen genom ett vackert Uppsala. Skymning kan vara så himla vackert, särskilt en kväll som ikväll med det där orangea skenet. Har skämt bort mig själv med favoriten kesella, blåbär, hallon och banan samt en mango ikväll. Ska göra mig en kopp te och krypa upp i soffan och läsa lite i min mål-bok. Den jag skaffade och skrev så mycket bra i, i Australien. Ibland behöver man gå tillbaka och minnas vad det är som är viktigt i livet. Jag kom fram till så mycket bra när jag satt och klura där borta på andra sidan klotet.



Kvällens låt: Until June - Nobody knows you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback