Vårkänslor!

Hej på er!
Har sett fram hela dagen emot att få kasta mig ut på en skön löprunda efter jobbet men istället hade jag ett möte på eftermiddagen som drog ut på tiden och gjorde att det börjat skymma innan jag nådde min ytterdörr. Så jag gör ett nytt försök och satsar på löprunda imorgon. Istället fixade jag te och hällde upp min nya favorit kesella, hallon, blåbär, banan och en liten skvätt mjölk i en skål och satt och njöt av tillsammans med dagens Aftonbladet med billaga. Det är vad jag kallar vardagslyx! 

Det här vårvädret gör mig så lycklig! Lite extra kär, lite extra pigg på morgonen när jag cyklar till jobbet i soluppgång och fågelkvitter och lite extra glad över att leva och finnas till. Tänker alltid extra mycket på mamma när jag är i en lycklig period. När man vill berätta hur glad man är, ni vet. Ha en härligt mamma-dotter-samtal om allt och inget, dela lyckan. Gud vad jag saknar dig mamma. Jag hade så innerligt gärna velat att du skulle få se mig såhär lycklig. Och jag skulle vilja krama dig och skratta och ta ett glas vin på altanen i den första strimman vårsol. Det gör så outhärdligt ont att så motvilligt förlorat allt det, allt det fina.

-------------------------------------------------------------------------------

Några bilder från i lördags!



Prepatarions innan gärsterna kommit. Smått nervösa haha

Gästerna har anlänt tillsammans med mer mat!



Grabbarna i diskussion. (Fick för mig att bilderna såg bättre ut utan blixt - Så var INTE fallet upptäckte jag i efterhand haha).

Jag fick öppna fina paket från fina vänner!


Några ville se omröstningen i Mello, så det gjorde vi!










Fina!

Glad Carro!


Är jättetrött så jag ska bara slappa i soffan max någon timme till, sedan blir det sängen. Mister åkte hem till skogarna inatt igen så måndagarna är alltid lite extra trötta. Ett långt möte på det och man är halvt däckad haha

Over and out!

Kommentarer
Postat av: petra

Men hej Tessan, det var inte igår. Vad kul att du hittade bloggen :)

2012-03-13 @ 18:49:46
Postat av: petra

Olle skickade innan jag var klar :)

Tiden går verkligen fort och nu är det typ 3 år sedan vi tog examen, galet. Hoppas allt är bra med dig och att livet leker :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback