Tjejen och hästen

Idag efter jobbet cyklade jag hem och bytte om till träningskläder och sen kom Annso och hämtade upp mig vid 16 och vi åkte ut till stallet. Där fixade Annso iordning hästen så han blev ridklar och sen drog vi ut på en runda. Joggad/sprang/promenerade omvartannat. Det var vissa partier som var jätteisiga så då fick jag gå men annars sprang jag när jag kunde för man tappar värmen så snabbt när man går. Hästen gick mest dock för det var så halt för honom i skogen på blankisen! Jättehärlig runda och lovely sällskap och rundan landade på cirka en timme och tjugo minuter!





Det var inte så mörkt som det ser ut på bilderna. SÅ härligt att få springa i skogen, älskar det!

Men nu är jag skittrött och ligger redan i sängen. Så nu ska jag stänga ner laptopen och lägga mig och sova!
Natti natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback