Tisdagstrött

Kickade igång min morgon med en 8 km löprunda imorse strax före sex. Det gick segt för kroppen var seeeeg men det var skönt efteråt! Sen när jag kom ut och skulle ta cykeln till jobbet så var det punka. Igen! Så min morgon var lite bra och lite dålig som man säger.

Blev varken soppa eller särskilt mycket städ igår. Istället pratade jag lite telefon innan jag somnade sött innan halv nio igår. Det har minst sagt varit ett par intensiva veckor och det fortsätter visst på samma vis ett tag framöver.

Idag var jag på styrelsemöte med facket efter jobbet och sen gick jag hem och plockade ur diskmaskinen, plockade iordning i köket, betalade en räkning och gjorde äntligen soppan som nu står och puttrar på spisen. I vanlig ordning orkade jag inte hålla mig till receptet utan körde lite på känn och hällde i både det ena och det andra. Men det blir säkert ätbart ändå, för det brukar det bli! Men nu börjar det dra i ögonlocken igen så jag ska kolla om soppan är klar och sen blir det sängen.

Natti natt Folkens.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback