Tack för en jättefin kväll!

God Morgon vänner.
Min man sover fortfarande så jag passar på att blogga en snabbis. Hade födelsedagsmiddag här hemma med 10 av mina vänner igår och det var så himla mysigt och trevligt på alla sätt. Perfekt kväll! Det var tapastema så alla hade med sig lite tapas och sen hade jag och T gjort en chokladtårta och en chokladkaka! Efter maet kollade vi vem som vann Mello, efter det kaffe och tårta och sen spelade spel. Sen satt vi och snackade och hade det hade det allmänt trevligt!
Tack tack tack alla för att kom och för att ni gjorde kvällen så himla fin! Och för alla de jättefina presenterna så klart!


Lite senare ska vi träffa Annso och Andreas åka iväg och pimpla eller grilla eller liknande. Vi får se hur isen ser ut!
Aaaaadios!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback