Swim like you mean it!

Hej hej hej!
Har varit och simmat med Jennie och Annso ikväll efter jobbet. Efter att vi simmat gick vi till den mindre lite varmare poolen och satt och snackade lite skit en stund. Sen bastade jag en jättesnabbis. Jätteskön kväll verkligen. Det behövdes efter den här kaosartade dagen. Blir så ledsen när jag tänker på hur vissa människor får bete sig.

Nu sitter jag här i soffan och har just ätit. Tänkte ta cykeln och cykla till ica och köpa tulpaner och frimärken samt panta lite burkar! Vill helst att tulpanerna ska ha slagit ut sådär lagom till på lördag.

Over and out!



Imorgon ska jag och boyfriend kolla på en ny lägenhet. Kanske mest för skojs skull, men ändå, vi får se.

Kommentarer
Postat av: Syster

Men shit va spännande!! Var ligger den?? Nu blev jag nyfiken!! Ta lite kort och skicka!!

Kram!!

2012-03-08 @ 22:22:50
Postat av: Terese

Jaaa spännande! Den ligger på "rätt" sida om stan med utgångspunkt från jobbet. Jättefin och nyrenoverad men troro inte det blir den ändå för läget med uteplats och så kändes inte helt 100.

2012-03-11 @ 11:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback