Lördagshäng

Började morgonen med en långpromenad ensam med mina egna tankar snurrandes medan min man låg och sov. Han kom i vanlig ordning vid sex imorse efter nattjobb. När jag kom hem fixade jag frukost och så åt vi en stor lång helgfrukost! I övrigt har det varit en lat myslördags som spenderats inomhus. Vädret är inte det roligaste så det har varit en perfekt lördagssysselsättning.

Nu har vi precis ätit lite och ska få på oss lite kläder. T ska till Stockholm och jag ska träffa tjerna för film, mat och prat. Fin lördag!

Over and out.

PS Grattis världens bästa King på den stora dagen! Önskar jag varit hemma och kunnat fira med dig. Av med hatten och skååååål för dig!


Våren är på väg och jag känner för att klä mig i marinblått, rött och vitt hela tiden för jag tycker det är så fint! Bilder från veckan som gått.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback