Hello Monday!

Heeeej på er!
Måndag igen och ganska trött i vanlig ordning på måndagskvällsingen efter det nattliga avbrottet vid tre när pojkvän styr bilen mot skogarna.

Har hunnit träna, handla och äta kvällsmat efter jobbet. Nu sitter jag och klurar på att jag ska dra ihop en liten gulaschsoppa! Men först måste jag nog göra något åt mitt ostädade kök! Men allra först ska jag ta en lång varm dusch. Har frusit som en tok precis hela dagen och så ont i magen på det. Ingen superbra dag hälsomässigt sett.

Igår lagade min kille grillspett med champinjoner, fläskfilé, paprika, scharlottenlök, baconlindade oliver och halloumi, det var såååå gott! Han kan han! Jag gjorde en quinoasallad med feta, rödlök, spenat och körsbärstomater att ha till.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback