Hej torsdag!

Redan torsdag! Och här ligger jag i soffan och tar igen mig medan min kille står i köket och lagar mat. Han har bannlyst mig från köksdelen, han tycker visst jag lägger mig i lite för mycket annars haha Det blir en ny rätt som mormor ofta gjorde förr nämligen kassler med ananas och ett täcke av grädde med chillisås i och ost ovanpå och så in i ugnen. Kamutvete till det. Sen middag idag för när jag kom hem från jobbet somnade vi en stund på sängen, skönt! Har varit på Gränby en sväng i eftermiddag och där tog jag en supergod smoothie för jag höll på att dö av hunger. Blueberry slimmer tror jag den hette, rekomenderas!

I tisdags var det mysig pysselkväll med tjejerna och igår teater, 'Jag vill inte dö, jag vill bara inte leva'. Mycket tänkvärd och den berörde mig. Efteråt var det ett litet seminarium dessutom kring psykisk ohälsa som vi stannade på. Riktigt bra kväll men var väldigt slut mentalt efteråt. På vägen hem såg jag att Gina var öppet och hade tjejkväll så då slank jag in och fick med mig underkläder, en citrongul kofta med 20% på allt och en goodiebag med di verse små prylar på köpet. Ibland ska man ha tur med!

Imorgon är det freeeeedag och det vankas fredagsfika har jag hört! Jobb - Cirkel på Actic - egentid, står på Schemat! Älskade fredag!



Source: Tumblr


Kommentarer
Postat av: Annso

tyvärr blir det kanske inte så mkt fredagsfika för jag blev upplyst om att ni alla ju ska på Siebelutb 8-12

:( vi får se, vi får se

2012-03-29 @ 20:54:40
Postat av: Helén

Haha vad komiskt den maten lagade jag igår!! Såå god! Kram på dig

2012-03-29 @ 21:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback