Hej tisdag!

Somnade nio igår vilket resuleterade i en pigg och glad Terese både imorse och resten av dagen. Blev inte ens sur när jag insåg att en kollega missat att boka bil vilket innebar att jag fick cykla till mitt hembesök och tillbaka. Blev nästan glad istället haha Slutade halv fyra idag och efter cykelturen hem snörade jag på mig springskorna och tog mig ut på en runda. Det blev vanliga rundan på drygt 7.5 km. En helvetes motvind var det vissa partier men jag fixade det galant, även om det tyvärr gör ont lite här och där emellanåt haha

Inget nytt under solen annars. Jo nästa helg ska jag åka hem till skogarna och Mats ska nog bjuda på kalkonmiddag bland annat. Det ska bli mysigt, länge sen jag var hem nu! På torsdag blir det pysselkväll hemma hos Jennie, på lördag kommer finaste pojkvän och på lördag kväll ska han på Top Gear i Sthlm med Andreas (Alla hjärtans dags-present från mig!) och jag ska på tjejkväll! Vilken vecka va!?

Hoppas på lite positiva besked i veckan nu för Tommys del, bara att vänta och se!


Redo för jobbet imorse!


Hej snygging! Redo för en jogg efter jobbet.

Kommentarer
Postat av: jen

haha bra fördelning där, tjejkväll låter great sånt behövs alltid!

2012-03-14 @ 17:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback