Glad, nöjd och lycklig!

Hej måndag!
Har hunnit en vända till gymmet och kvällsmat. Nu blir det duschen och sen fixa matlåda!

Mitt tåg blev 2 timmar försenat igår och jag seglade in på stationen först framåt 23. Men det gick bara fint att cykla hem i mörkret i lilla kjolen och tjocka strumpbyxor. Har inte ens varit särskilt trött idag faktiskt. Kanske för att jag mår väldigt bra just nu. Kanske för att jag haft en allmänt bra dag på jobbet med kul lunch med bästa K och snack om det mest. Sånt behöver man emellanåt! Den här veckan till exempel: Tisdag pyssel, onsdag teater + att pojkvän kommer, torsdag laga någon god ny maträtt, fredag cirkelträning och egentid, lördag vårdag då T ska fixa med våra cyklar och jag ska plantera lite blommor ute om vädret tillåter, söndag STHLM och träffa fröken H för brunch! Och så den sedvanliga träningen på det. Kan ett veckoupplägg bli mer härligt!?

Sen har jag haft världens härligaste helg. Pojkvän hämtade mig på station när jag kom med tåget i fredags och så åkte vi till mormor och morfar och fikade ett par timmar. På kvällen mat och snack med Matsen. Lördag morgon blev det stor helgfrulle och efter det en joggingtur upp till kyrkan för att hälsa på mamma och sen hem. En sammanlagd runda på 10 km men vi promenerade de sista två för T fick sendrag. Efter lite häng i solen blev det fix och trix inför kalkonmiddagen. SÅ HIMLA GOTT! Och mysigt och trevligt såklart!!



Utsikt från minneslunden.


T skulle ta hoppbild på mig men det gick sådär kan man säga.









Efter middagen åkte vi först till Ts mamma och hälsade på alla 4 små valpar. Sen till Ts pappa på en fika där vi blev kvar ett bra tag. Sen hem igen där syster och J väntade och sen kom även Em och Jonas. Mycket på en dag haha Mycket bra lördag!





Så fiiiina! På påsk kommer de ha växt lite till och kommer nog vara lite mer vakna och busiga!

Söndagen tog vi lite sovmorgon och vaknade inte förrän framåt halv nio då vi fixade frulle och ropade in Mats som höll på med veden. Sen gick vi en liten promenad innan vi gick hem igen och landade i varsin solstol där vi pratade om allt och inget. Njöt av livet och solen och våren. Sen åkte vi förbi syrran och sa hej och hämtade ett par kartonger med grejer från huset innan vi tillslut rullade in till mormor och morfar för en söndagslunch. Härliga underbara helg!

Snacka om att jag älskar ljuset som håller i sig lätt till framåt halv åtta. Det är fantastiskt!

Ooooover and Ooooout!

PS. Jag ska få en top i ersättning för den som gick sönder från Lorna Jane, yaaaay. Den jag valt är skitsnygg tycker jag (Se nedan)! (Den som gick sönder har sålt slut)

Kommentarer
Postat av: Anonym

2012-03-27 @ 19:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback