Förseningar och vårtecken!

Sitter på tåget hem från skogarna. Klockan är 19.40 och jag skulle egentligen ha rullat in på Sthlm central just nu. Stället har jag 1,5 timma kvar och missar ett par tåg i Sthlm och kommer sent till Uppis. Men det hör inte så mycket. Har laddat upp med kesella hallon, ett par äpplen, bubbelvatten och ett par bra tidningar och dessutom är det jättefin solnedgång utanför fönstret. Njuter av att ha haft en fantastiskt fin helg hemma. Vi har haft en stor familjemiddag, varit hos mormor och morfar för fika och lunch, joggat till kyrkan och tillbaka, varit hos mamma på minneslunden, promenerat i solen, skrattat massor och bara mått allmänt gott. Livet är så fint!
Förresten hittade jag tussilago idag, bara en sån sak!

Håll tummarna för att jag kommer fram till uppis ikväll, inte allt för sent. Jag är en fegis och hatar att vistas ute allt för sent på kvällen. Och så behöver jag ju min skönhetssömn med haha

Over and out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback