Det är VÅÅÅÅÅÅR!!



Satan i gatan vilket härligt väder vi har haft i Uppis idag, helt galet! Promenerade ner till stan i bara tröja idag efter jobbet, hur bra!? Efter mötet i stan hade jag tänkt gå och träna en sväng men eftersom jag upptäckte att jag lyckats glömma plånboken på jobbet så blev det en runda på stan och sen en promenad hemåt i det sköna vårvädret istället. Träffade en gammal kollega på vägen hem och blev stående och snicksnackade ett tag i solen. Gud, jag ÄLSKAR verkligen våren, känner mig nästan pånyttfödd haha

Förresten! Fick veta att hela TRE av mina kollegor väntar barn idag. Fatta den, TRE! Det kan man kalla BabyBoom. Gud vad kul!!

Den här kvällen ska få vara en riktig slökväll. Har ju trots allt promenerat nära 2 timmar idag, det får räcka som dagens motion. Idag är en sån dag när höften jävlas med mig, då måste man vara snäll tillbaka.

Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback