Two days left...

Tisdag och två arbetsdagar kvar till semestern! För övrigt vet jag inte vad som hänt med min blogg, varför all text är understryken. Asfult är det men jag har ännu inte listat ut hur jag fixar det.
 
Var och tränade med pojkvän och en kompis till honom imorse innan jobbet, skönt! Sen intensiv dag på jobbet och sen gjorde jag för första gången i mitt liv lasagne till middag. Den blev riktigt bra får jag säga! I övrigt fortsätter vi och planerar för vår lilla skånetripp. På onsdagen blir det iaf middag på Friden med bästa Emma, Martin och Anneli!
 
Igår var det middag på Texas Longhorn och sen bio, fin kväll!
 
Här är lite kläder som jag hade förra veckan:
I torsdags.
 
I lördags när vi var på Gränby en sväng!
 
Grillkvällen i lördags!
 
Nu blir det strax sängen, skittrött!
Natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback