Sooooo Productive!

Idag har jag varit så produktiv så det är inte sant. Startade dagen med brekkie med pojkvän. Sen cyklade pojkvän till jobbet och jag sprang bredvid i ett fasligt tempo. Riktigt imppad över mig själv! När pojkvän gick till jobbet fortsatte jag en bit till mitt jobb för att hämta cykeln. Sen cyklade jag hem och satte igång att städa och tvätta massa maskiner. Sen organiserade jag garderoben samt våra träningskläder. Och så bakade jag muffins och lagade mat tills pojkvän kom hem. Har helt enkelt inte suttit still en minut idag och det känns lovely att ha hunnit så mycket!
Bakade muffins till Mats födelsedagsfest i juli!
 
Midsommarhelgen har varit dfin med familjehäng och häng med vänner!
Vår nya fina bil som pojkvän tvättar, 14 underbara små kultingar, midsommartårta och midsommarblommor.
Midsommarfest och grill med fina vänner hemma i skogarna.
 
Sådär. Nu ligger vi i soffan, mätta och nöjda. Imorgon bär det av mot skåneland och det ska bli så härligt, roligt och mysigt!
 
Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback