Söndagshäng!

Har haft en jättehärlig söndag med massa pyssel och fika med bästa tjejerna! De åkte för en halvtimme sen och vi kom fram till att vi pysslat i nästan 5 timmar! Tiden går himlans fort när man har roligt. Perfekt sysselsättning när vädret är som det är. Fyra och en halv box blev det för min del.

Fika!


Dagens skörd. Gillar den längstr till höger mest.

Nu sitter jag i soffan och surfar lite medan pojkvän gör sig redo för kvällens middag på Tzatsiki. Mmmm, skithungrig! Imorgon är jag för övrigt flexledig, Love it!



Själv är jag redan ombytt, sminkad och klar som ni ser ovan. Fy vad härligt det är att sminka sig lite och ta på sig en klänning man känner sig fin i efter flera dagar i myskläder och oklädsamt trött och osminkat ansikte. Souvlaki och rödtjut, Im so ready for you!
Over and out!

Kommentarer
Postat av: Annso

inte så smickrande bild på mig då - så man kan se ut alltså!

2012-06-03 @ 22:13:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback