Snabbis

Dåligt bloggande här ett tag. Men ni vet hur det kan va. Livet kommer liksom emellan och man vill inte avbryta allt det roliga och fina bara för ett blogginlägg. Har en massa fina bilder från senaste tiden som jag vill visa er. Men just nu hinner jag inte, det får bli ett par bara för sen ska jag kila till jobbet!

Helgen har varit fin! Torsdag lärde vi oss Konstsim (!) med Carro som instruktör, det var skitkul! Vi var ett gäng frådn jobbet. Hade aldrig trott att konstsim skulle kräva så mkt av kroppen och vara så roligt! Fredag morgonjogg och tjejkväll hos Jennie, lördag bakluckeloppis och fika i Norrskedika med Jennie och T och uteserveringshäng på kvällen och söndag morgonjogg och sen cykeltur till bla IKEA.







Nu måste jag sticka till jobbet!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback