Livet!

Idag efter jhobbet var jag på ett cirkelpass igen, asjobbigt som vanligt, men kul! Ikväll har vi ätit Flygande Jacob, kollar på Spindelmannen och uppdaterar min nya fina mobil. Shit vilken tid det tar!

Några fler bilder från förra helgen så länge!



Många kaffe, chaite och choklad har det blivit för min karl under helgen.



Sedan lördagsmyste jag och min kille med gott att dricka ¨på uteservering!


På lördagen stack vi till IKEA och köpte fina saker och cyklade med stora påsar fulla med grejer!

Sen cyklade vi hem och gjorde sommarfint i badrumet och städade och gjorde fint hemma!

Nu är överföringen klar så det blir bums i säng! Alldeles för sena kvällar den här veckan. Imorgon väntar AW och fotboll med jobbet och vänner! Whoop whoop!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback