Heeeeej

Hej igen från soffan! Har kört ett stenhårt cirkelpass på 75 minuter och är helt mör i kroppen. Efter en dusch ligger jag här i soffan medan pojkvän lagar mat. Baconlindad fylld kycklingfile med matvete och en stor sallad. Vilken lyx va!?

Bilder från helgen:

Ännu en badbild och ett bevis på min förkastligt dåliga hållning!


Kaffemaskinen som jag köpte till pojkvän i inflyttningspresent kom äntligen i fredags! Pojkvän har druckit och exprimenterat med olika kaffesorter non-stop sedan dess haha


Tjejkvällen i fredags!


Det regnade lite på vår loppisrunda haha

Tommy bestämde sig för att det var dags för nya brillor.

Vi stannade och fikade på ett jättemysigt ställe utanför Enskedika, där loppisen var!

Jag köpte världens finaste vaniljsås-skål där. Älskar den!!!

Oj, det är redan mat! Får skriva mer en annan dag. Imorgon blir det facklig utbildning i Nacka hela dagen. Avbrott i vardagen som uppskattas!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback