Fixar-söndag!

Lite piggare idag! Hoppas det fortsätter att gå framåt.

Klockan är elva och jag har redan hunnit vara på ICA och handla färskt bröd till mig och pojkvän, äta frukost tillsammans innan han stack till jobbet, baka choklad- och valnötsmuffins, plantera blommor i balkonglåda samt korgen vid ytterdörren och plockat iordning här hemma. Känner mig så nöjd med den här morgonen och min egen energi. Jennie och Annso kommer om en stund och då ska vi fika och göra boxar. Ikväll ska jag och T gå ut och käka på Tzatsiki (jag tänker ta Souvlaki Bonfile)! Känner på mig att detta kommer bli en mycket bra söndag!





Har börjat fylla i den här smarta kalendern så vi ska få lite överblick över livet! Missat att fylla i tjejkvällen hos Jennie på fredag, pepp pepp!


Vårt fina sovrum med de fina bilderna på väggen som T överraskade mig med när jag kom hem från Australien!

Köksbordet är redo för pyssel!

Ha en fin söndag!
So Long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback