Onsdag!

Hej hej Onsdag från en förvånansvärt pigg tjej. Var på gymmet efter psykologen idag och det gick så jävla bra. Tänkte att jag kankse bara skulle springa ett par km på bandet som uppvärmning och sen styrka. Set slutade med att jag drog av 8 km på 39 minuter, sprang stadigt på 12.2-12.6. Avslutade med 13.5. Det var som att jag flög fram på bandet och jag fick flera ordentliga endorfinkickar och det var fantastiskt. Har inte känt så för löpningen på evigheter. Hoppas det håller i sig ett tag. Tänker iaf njuta av känslan nu ett tag.

Har haft en fin vecka med middag på Magnussons och bio i måndags och sen pysselkväll hemma hos mig igår då vi åt jättegod sallad och gjorde fina fotoalbum!

Men nu kommer snart min pojkvän så jag ska ta och hoppa i duschen.

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback