SPA!

Så var man hemkommen efter en fantastiskt fin helg i Bergslagen med jättegod mat och vin, promenader i fina naturen, mycket tjejsnack, träning, bad ute och inne och spabehandling. Tidiga morgnar och tidiga kvällar, fantastisk frukostbuffé och fikabuffé! Jättefin helg på det stora hela (men smakar det så kostar det som man brukar säga..) Här är lite bilder från vår tjejhelg i återhämtningens tecken.



Vårt rum!


Omklädningsrummet till gym och relax-badavdelning



Varma baaadet. Så skönt! Ännu skönare att det knappt var ngt folk där!


Bad/relaxavdelningen bjöd på örtte och frukt!



Utomhusbadet, så skönt! Stort, två pool-delar. Även där sparsamt med folk.



Lunchbuffé. Lovely!


En av promenaderna i snötäckt landskap.


Fikabuffé med både kakor och ost/kex på eftermiddagarna!




Gymdelen där jag idag körde 6 km på bandet + mage och biceps. Dock stod frukosten mig upp i halsen så jag trodde nästan jag skulle få upp den igen så det blev bara drygt 4 km löpning och resten rask gång för att försöka få ner maten igen haha


Köpte med mig goda teer hem!


Hemma saknades älsk men tulpanerna hade slagit ut och stod där på bordet och var ännu finare än när jag åkte.

Nu ska jag dricka lite te i soffan och läsa lite innan jag ska krypa i säng. Känner mig skönt återhämtad och taggad för ny vecka nu.

God natt med er!


Kommentarer
Postat av: jen

ser verkligen helt galet underbart ut! Förstår att ni måste ha haft en toppenhelg!

2012-01-30 @ 20:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback