Några vuxenpoäng rikare

Lagade älgstek, potatisgratäng och god sås på skyn igår. Jag tycker det är lite vuxenpoäng på älgstek. (Mats, du hade varit stolt över mig. Lite torrt blev det men lite lagom rosa där i mitten och såsen blev helt okej, gratängen blev kanon men den skötte Mr T!)




Nu har Tommy satt sig i bilen hem till skogarna och det är sådär tomt och tyst igen. Vi bestämde att han skulle åka hem ikväll istället eftersom väderförhållandena inte är de bästa. Alla som känner mig vet att jag uppskattar min egentid. Men det blir ju inte riktigt på samma sätt när man har ett distansförhållande för då vill man ju vara tillsammans all tid man kan. Dessutom kan jag inte slappna av det minsta för jag hatar att ha honom ute på vägarna mitt i natten. Men det kommer gå bra, som han brukar säga.

Och jag tänker ta och krypa till sängs nu för jag är så trött att jag mår lite illa. Oklart vad jag blivit trött av idag dock.

Natti natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback