Lyx-onsdag!

Har landat i soffan med laptopen i knät efter en jättemysig eftermiddag/kväll med tjejerna. Först var vi och kollade på en fotoutställning och efter det blev det pasta, vin och tjejsnack på Basilico. Fina onsdag, fina lillördag! I övrigt har jag en sån helvetes träningsvärk i rumpa och ben idag att jag nästan vill skrika varje gång jag sätter mig och reser mig och går i trappor. Körde ett hårt pass ben/rumpa på sats igår efter att jag och Jen varit ute och promenerat och ägnat oss åt tjejsnack. Mycket bra kväll det med!

Jag och Jen för 100 år sedan, i en annan tid.

Jag är så peppad på träningen nu efter nyåret. Älskar nystarter och nyårslöften, det peppar mig så jävla mycket! Till helgen ska jag och pojkvän testa ett nytt gym, Kraftkällan. Det ska bli kul och spännande! Snart dags för mig att bestämma mig för vilket gym jag ska joina i månadsskiftet! Det lutar ju åt actic men vill prova runt lite först.


Annars är det mycket planerande på gång just nu. Flygbiljett och boende till Way out West ska bokas denna vecka och vi håller också på och kollar på biljetter till dansföreställningen av Dirty Dancing samt en passande skidhelg när det kan passa att ta en heldag i Romme och en helg vi kan åka till Estockholmo och hälsa på Helenen. Mycket kul på gång! Det är dock helt sjukt att vi på jobbet nu planerar våra sommarsemestrar! Men det är så det är, man måste va ute i tid.

Way out West förra året. En helt fantastiskt fin helg! Längtar redan till nästa gång!

Är så trött, så trött. Borde beställa en massa bilder till framkallning till vår pysselkväll i slutet av februari då tanken är att jag ska påbörja ett fotoalbum till Au/thai-resan i november förra året. Men jag kommer mig liksom inte för att ta tag i det. Vill istället bara sitta här i soffan med mitt te, min Fitness-tidning och alla tända ljus och njuta av lugnet en onsdagskväll. Sen vill jag sova, massor vill jag sova!

So Long




Kommentarer
Postat av: Helén

Hmmm..Funderar på om jag skulle kunna försöka komma upp till sthlm samtidigt då kanske?? Jag kan ju bo hos min bror så kan vi träffas i huvudstaden i år! Eller vad tror du?

2012-01-11 @ 22:24:57
Postat av: Terese

Absolut, det skulle vara jättekul! Jag och Jen pratade dock om det häromdagen och sa att det hade varit kul om du och Linda kom hit till Uppis igen en helg i vår eftersom Jen inte kunde vara med sist vi sågs. Och så pratade vi om att det hade varit så himla kul att ta en weekend i en europeisk storstad tillsammans framöver, en riktig tjejhelg! Hur eller var vi ses är inte så noga, bara ATT vi ses :)

2012-01-12 @ 07:24:10
Postat av: Helen

Det tycker jag låter som en ypperlig idé! Jag kommer gärna till Uppsala igen i vår! En tripp till en storstad vore skitkul också!! Det här får vi helt klart ta och titta närmare på och boka in

2012-01-12 @ 11:07:02
Postat av: jen

Låer niceee. Haha vilken jävla bild alltså, tydligen tyckte jag att smällröda kinder passade fint till rött läppstift, tur att tiderna förändras och förändrar haha

2012-01-12 @ 13:09:58
Postat av: Terese

Kanoners! Vi får snacka på fejjan där vi alla kan prata samtidigt och så får vi styra ett passande datum framåt våren :)

2012-01-12 @ 21:37:20
Postat av: Annso

T! Hoppas du skrev fel, pysslet är ju 24/1 inte slutet av februari :) känn ingen press! Hihi

2012-01-12 @ 21:48:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback