Gott Nytt Åååååår!

Sådär ja. Nyår är över, 1:a januari 2012 är här. Hade ett jättefint nyår med pojkvän. Vi åt gott, skålade i skumpa, drack gott och var uppe vid slottet och kollade på alla fyrverkerier! Det kommer bli ett bra år det här, jag känner det i kroppen, jag känner att det är min tur nu!


Kickade igång kvällen med ananas/apelsin/vodka/is-drink, yum!

En sista festcigg innan vi nu kickar igång ett fest-rök-fritt 2012 (minst fram till sommaren, kanske för alltid).


Vi var ett festfint nyårspar!


Lagade mat och diskade i finkläder, sådär som man gör nästan bara på nyår, bara för att man kan!



Måååånga nyårspussar.


Mister fixade efterrätten!

Sen spelade vi spel och jag vann!

Idag har varit en lugn dag. Sov länge, åt stor helgfrulle, slappade vid TVn och sen gick vi en långpromenad i snön. Skönt start på Nya året!

Önskar er ett riktigt skönt 2012 och mig sjölv med för den delen.

Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback