Gör er redo för Mååååååndag, folks!

Ännu en fin och mysig helg börjar lida mot sitt slut. Fredagskvällen spenderades åt vin och tapas med bästa Jen på Tilltugg. Som så många gånger förr slutade inte kvällen där utan den fortsatte ut i Uppsalanatten och avslutades på Terassen. Lördagen var en slapp dag. Var inte bakis alls men både jag och pojkvän var lite slitna så vi myste mest i soffan och så var vi iväg och handlade lite. Hade bjudit in Jen för att kolla på Guldgalan och dippa grönsaker men sen blev hon för trött och stanna hemma så vi kollade på den själva och lyxade med lite popcorn och grönsaker och dipp. Sen såg vi en film (T kollade, och undertecknad somnade i hans famn). Själva galan sög men kvällen var mysig!

image description
Fredagsmorgonens träning

Kjolfredag och jag hade min prickiga klänning.


Utstyrseln i fredags.

Idag har vi promenerat till Actic och kört lite styrka. Annars inte många knop. Ska sätta igång och göra paj snart! Bara börja ladda för måndag imorgon.

Ooooover and out!


------------------------------------------

Förra veckan:


En kväll förra veckan var jag och tjejerna och kollade på en fotoutställning och efter det var vi på Basilico. Mysig tjejkväll!


Redo att hoppa upp på löpbandet en dag förra veckan.


Pojkvän när vi var på väg till gymmet i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback