Ack Värmeland du sköna.

Hej hej!
Fatta den här. Tåget idag var i TID! Minns inte när detta inträffade senast, men skönt som fan var det iaf! Har haft en jättefin helg hemma i skogarna. I fredags fick jag och Matsen lite kvalistetstid över en middag bestående av favoriten älgbiff och sallad. Det var evigheter sen vi hade en kväll själva och kunde prata om ditten och datten, det vi så ofta gjorde förr. Fin kväll som alltid!

Sen kom lördagen, även den uppbyggd kring maten. Först bjöd Jonas och Em på frukost med nyfärska frallor från affären och annat gott. Sen blev det lunch hos mormor. Jag ochg T åkte dit tidigt så jag kunde hjälpa till och göra fruktsallad och vanlig sallad och plocka fram och sånt där. På kvällen vankades det familjemiddag i Gönäs på helstekt Oxfilé och potatisgratäng. Om det var gott?!


Det är så fint ute hos Mats/Jonas, i Gönäs. Utsikt från gården!

Lunch hos mormor.

Idag gick jag och T en låpngpromenad på isen på sjön. Två timmar vandrade vi runt i solen. Sköpn dag.






Nu har jag precis dragit ihop en chilli con carne så jag har ngt att lägga i matlådan imorgon. Fint som snus! Ska strax hoppa i säng, är så trött fast jag lagt mig tidigt hela helgen och hållit mig borta från alkoholen. Tror det beror på allergipillerna.

Natti natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback