Tröttsam dag.

Sitter i soffan och skriver packlista inför helgens bravader i Rom. Försöker varva ner och landa efter den här dagen som har varit fylld till bredden med både det ena och det andra som har tagit på krafterna. Efter jobbet gick jag till Actic och körde 5 km på bandet. Inte så mkt för träningens skull utan mest för att jag behövde få rensa tankarna lite och för att det är för halt och mörkt för mig för att kunna springa ute (vilket jag mycket mycket hellre hade gjort). Efter löpningen körde jag 3 övningar för ryggen. Sitter nu i soffan och häver i mig massor av fil med museli och russin och försöker höja blodsockret lite. Lyssnar på Bon Iver och mitt låttips ikväll till er får bli Bon Iver med Perth. Fin låt som jag lyssnade på under alla mina flygningar i höstas. Den skivan med Bon Iver ingick nämligen i skivsamlingen i entertainmenten den månaden.

Har i övrigt mått jättekonstigt både igår och idag, skakis och lite illamående från och till, som ett konstant blodsockerfall haha Hoppas det försvunnit innan torsdag iaf! Gick och la mig åtta och somnade senast 8.30 igår så sömnbrist kan det iaf inte bero på!


Snart drar vi! Woop woop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback