Tisdagskvällen för mig själv

Jag är hemma i lägenheten och har redan hunnit jobba fulldag, promenera, köra ett bra ben + mag-pass på sats samt äta och har nu landat i soffan. Det kändes som en sån otrolig jävla lyx att få lämna jobbet medan det fortfarande var ljust och att sen lämna gymmet medan det fortfarande var en liten strimma ljus ute. Jag saknar ljuset, jag gör verkligen det. Särskilt under den senaste månaden har det varit tufft, tufft både med det ena och det andra. Man behöver ljuset då.

Nu ska jag sitta kvar här i soffan, lyssna på First aid kit, äta en grape och läsa lite bloggar i lugn och ro. Sen ska jag ägna kvällen helt och fullt åt mig själv och åt att laga min goda köttfärssoppa och att pyssla med fotoalbum och kort. Fint att ha ett par timmar över efter gymmet, åt att bara få skrota runt hemma. Jag saknar det. Livet har blivit så jävla busy, vet inte riktigt hur det hände? Hittar ju på så mkt kul med så fina människor så jag klagar verkligen inte. Men självklart saknar jag ju min egentid med. Ni känner mig.

Over and out.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback