Tillbaka på Svensk mark

Har haft en helt fantastisk långweekend i Rom med en massa tokigheter och stressmoment på vägen som vi i efterhand har gapskrattat åt. Allt har varit fantastiskt och Rom är min nya all time favoritstad!

hade lagt in ett par bilder om det inte vore för att mitt bagage försvann någonstans på vägen och jag inte har varken smink, laddare eller linsvätska med mig hem. Inte okej SAS. Man slarvar inte bort någons bagage 2 ggr på en och samma korta lilla Weekend. Så jävla INTE OKEJ!

Kommentarer
Postat av: Lisa Rubbetoft

Älskar Rom på våren! Kanske får åka dit med maken när vi varit gifta 5... och ett halvt år... eller varför inte säga förlovade i 6 år så kan jag åka i mars nästa år ;)

2012-02-28 @ 08:53:11
Postat av: Terese

Haha det tycker jag absolut ni ska! Unna er lite! :-D

2012-02-28 @ 21:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback