sjukling

Älsk gick upp och hoppade in i bilen för att åka till Värmland för att jobba vid tre inatt (mådde fortfarande inte topp, men plikten kallade). Vi pussades hej då och sen tog det över en timme för mig att somna om och sen vaknade jag av klockan 05.20. Illamående, huvudvärk och hosta som gör ont ända ner i lungorna stod på schemat. Bestämde mig kvickt för ännu en hemmadag. Önskar b´friend var kvar här och tog hand om mig sådär som bara han kan. Ska kurera så snabbt och bra jag bara kan så kan jag säkert gå till jobbet imorgon. Jag behöver det, jag måste liksom gå till jobbet imorgon, mina kunder behöver mig och jag tror i vanlig ordning att jag är oumbärlig på min arbetsplats.

Nu ska jag sova ett par timmar innan jag väntar ett spännande samtal efter nio.

Natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback