Mammor kan nästan allt!

Ibland, eller ja, ganska ofta, kommer jag på mig själv med att tänka att, 'åhh jag önskar jag kunde fråga mamma om det'. Ofta är det lustiga grejer som mamma kanske inte alls hade en specifik kunskap inom men ändå ville jag alltid kolla med henne för att vara säker. Typ 'Men mamma, hur hade du gjort, vad tror du blir bäst liksom?'. Och mamma hade alltid ett smart svar på alla sådana där frågor med ett bra skäl bakom. Nu när jag är lite äldre kan jag komma att fundera på hur hon visste vad hon skulle svara på alla mina oändligt många frågor. Och just idag när jag tänkte att 'åhhh jag önskar jag kunde fråga mamma det', när det var en grej som jag och T diskuterade och inte visste hur vi skulle göra. Då tänkte jag: Undra om mina barn kommer tänka likadant. Och om jag kommer vara lika smart som min mamma och ha svar på allt, med ett bra skäl bakom. Jag hoppas det!


Finaste bästa mamma.

Kommentarer
Postat av: Syster

Självklart kommer dina barn känna så, Mamma är alltid Mamma!! Kram på dej gumman!!

2012-02-14 @ 20:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback