God Morgon 2

Sådär ja, nu har jag vaknat på nytt. La mig inte direkt förut. Jag var vrål hungrig så jag la mig i sängen med en stor skål med fruktsallad, keso, kanel och mjölk och lästa gårdagens metro innan  jag somnade om. Det spännande samtalet kom strax efter halv tio och det var POSITIVT. Nu kan vi bara vänta, hoppas och hålla tummarna för nästa steg!

Idag är det Valentines dag och här ligger jag i sängen som den sjukling jag är. Fy tusan vad tråkigt, kom tillbaks älsk. Men then again, lite mysigt med. Massa ME-time. Tror jag ska gå upp och göra varm oboy och äta ett par kanelbullar till och läsa i min bok 'en dag' nu. Sämre kan man ha det som sjukling. Det gäller att göra det bästa av situationen! (Lite piller, lite hostmedicin och så fixar man att ha det mys istället för att ligga helt tappad med den jävla självömkan.)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback