Ge oss lite medvind nu dåååååå!

Ganska nyss hemkommen från gymmet. Har dock hunnit kasta i mig knäckemackor med ost, russin och proteinshake för att stävja den påträngande hungern. Efter jobbet gick jag och Annso på marknad på Vaksala torg. Jag köpte bara lite blommiga cupcake-formar, men det var ändå lite mysigt att strosa runt mellan alla stånden i kylan. Efter det gick jag till sats och körde en timme spinning puls och helvete vilket hårt pass! Fick till och med mjölksyra de sista minutrarna och det händer nästintill aldrig! Hann även köra styrka triceps, bröst och axlar innan passet. Riktigt skönt mör i kroppen nu sitter jag här i soffan och fryser (säg när fryser jag INTE?).

Så nu när jag är mätt och belåten ska jag ta och kasta mig i duschen!

På återseende!

Idag invigde jag en kavaj som jag köpte för många månader sedan men ännu inte använt. Fin tycker jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback