3 saker som gör mig glad!

Tre fina saker sen jag kom hem till Sverige:

1.


Finaste skorna som jag suktat efter i flera månader låg i ett paket ända från Australien och väntade på mig när jag kom hem från Rom. Bästa födelsedagspresenten! Tack Fina fina storasyster!

2.


Det känns som vår i luften och mitt på dan var det så varmt att jag bara hade kavaj på mig när jag stack iväg på hembesök!

3.

Att pojkvän överraskade med att ha tagit ledigt på fredag och kommer redan imorgon istället för på lördag morgon.

Finns många anledningar att älska livet idag!

Kommentarer
Postat av: jen

skorna var verkligen jättefina! Härliga bilder från Rom också, kul att ni gillade staden!

2012-03-03 @ 19:53:38
Postat av: Terese

Tack, ja jag älskar dem! Längtar efter våren så jag får använda dem :)

2012-03-05 @ 19:57:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback