Saturday you say.

Good Morning!
Tommy kom vid 07 imorse och ligger nu och sover inne i sovrummet. Vinterland utanför fönstret. Har just ätit frukost och sitter nu med en kopp te och läser Topphälsa. Tänkte bara jag skulle säga god morgon först! Slocknade kring 21 igår och missade nya serien New Girl som jag hade laddat för. Tänkte jag skulle kolla på den på nätet nu istället men det visade sig vara svårt eftersom den inte verkar finnas där. Så jag ska nog pyssla lite sen istället.

Dagen blir nog väldigt lugn i övrigt. Vädret inbjuder inte till särskilt mkt aktivitet, iaf inte utomhus. Blir kanske lite träning när pojkvän vaknar och sen baka en ny sorts kladdkaka som jag såg under veckan och som ser så god ut! 
(SE RECEPT HÄR). Ibland får man ha mysdagar när man inte har några måsten alls!

Fick lite fina bilder från min födelsedagsfest i början av mars av Jennie som hon tagit med sin systemkamera:

Carro, jag, Annso, Jennie!

Jag och Annso...dansar?

Tommy och Martin diskuterar.

Jag är glad över att få öppna paket! haha
 
Carro, Krister och Jennie!

Fler paket!

Fina! Annso och Jennie
Bilderna får mig än en gång att inse vad otroligt kalt och vitt det är bakom matsalsbordet! Måste ordnas snarast! Har ett litet projekt på gång, får se om vi får till något bra.

Nu ska jag slappa till och sen ska jag ta mig ut i snöstormen och inhandla lite färskt bröd och pålägg tills pojkvän vaknar. Ha en fin lördag!

Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback