Monday!

Hej hej!
Oj vilken trött måndag. Men nu är den snart slut. Har hunnit jobba, träna och äta. Nu har jag plockat iordning lite här hemma och landat i soffan. Det är jag väl värd för jag är så trött men har ändå varit produktiv på jobbet och tränat lite. Ikväll har Tommy varit hos mormor och morfar med bullar, muffins och kolakakor. Det är så roligt att baka åt dem för de blir så glada. När jag var yngre bakade mormor alltid bullar och gav till oss. Nu bakar jag bullar och ger till mormor så de kan använda energin till något roligare. Jag tycker dessutom att det är väldigt roligt att baka! Nu slipper de baka i veckan. Morfar fyller år så de har nog fullt upp ändå. Grattikramar till världens bästa morfar!


Inte mycket nytt annars. Mest bara lite trött efter det sedvanliga avbrottet inatt vid tre när pojkvän tog bilen hem till skogarna. Man blir lite tröttare än vanligt på måndagen men det är SÅ värt det för att få gå och lägga sig tillsammans!

So Long!





Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback