Looking back with a smile on my face (ego ego ego!)

Har suttit och kollat igenom gamla bilder från Aussieland ikväll. Med ett leende på läpparna så klart. Det var verkligen 3 väldigt väldigt fina veckor. Har tänkt och drömt mig bort till nästa gång jag ska dit, tillsammans med älsk så klart. Hoppas det blir om inte allt får lång tid iaf. Helst inom 2 år!

Minns inte om jag visat så mkt bilder från Australien. Här är några outfitbilder på en brunbränd Terese iaf (Gud vad jag saknar brännan!)












Back to tvätten!
Snar sooooova! Natti.

Kommentarer
Postat av: Linda

Vilka killerlegs du har Tess, haha :)

Nu är det nästan bara en månad tills det är Maj och Uppsalahäng. Miss you!

2012-04-03 @ 11:26:42
Postat av: Terese

Haha tack bindan! Jaaa jag veeet! Fasen vad kul det ska bli, längtar! Saknar dig med, kram på dig och glad påsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback