Hej hej Fredag från soffan!

Vet inte riktigt vad det är med mig men något är inte riktigt bra i kroppen. Är orkeslös och trött. Igår när vi skulle ha vår myskväll så hann jag bara äta innan jag slocknade i soffan och sov riktigt hårt till strax före 22 innan jag vaknade sömnig och omtumlad och insåg at jag liksom missat hela kvällen. Sånt är inte kul. Hoppas det går över snart.

På jobbet idag var vi på ett litet event där man fick prova en slags beröringsmassage. Kvinnan som masserade mig sa att jag hade mycket spänningar och att jag hade mkt bagage att bära på. Hon sa att hon inte ville sluta behandla mig och tittade så medlidsamt på mig och gav mig en kram. Lite sån där mamo jambo men skönt var det med den där massagen! Skulle ha gått och tränat Cirkel efter jobbet vilket jag sett fram emot hela veckan. Men det gick helt enkelt inte för hela min kropp var orkeslös och sa ifrån. Ibland måste man bara lyssna på kroppen.

Ha en fin fredagskväll!


Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback