Guten abend!

God kväll!
Har mått kasst hela dagen, tror jag är skengravid haha sådär som killar kan bli ni vet, fast jag är det med mina tjejkompisar. Det är så mycket mag- och bebisprat att jag känner mig lite gravid själv haha Men det är jag ju som tur är inte, jag ska ju toppa formen närmaste månaderna fram till sommaren. Beach 2012, här kommer jag!

Annars inget särskilt. Jo jag var på en jobbintervju idag. Skogarna imorgon men nu ska jag sova och samla krafter och hoppas på att må gott imorgon. Helgen: Torsdag: jogg på morgon, lunch hos mormor, middag med Tommy, Erik, Jonas, Em och Mats i stan, Fredag: handla med Mats och sen lunch/middag hos Lotta (laga maten också). Lördag: Lunch hos Ts pappa, middag hemma hos Matsen, ev utgång på kvällen. Söndag: Konstrunda med Helena och Peter med lunch som avslut. Måndag: Mys, slapp och hemgång. Intense är bara förnamnet, men ojoj vad jag ser fram emot allt!!

Natti!


Source: Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback