Färgglad tisdag!

Tisdag kväll redan och om drygt en timme rullar pojkvän in. Jag för min del har varit ute på en löprunda efter jobbet. hade egentligen tänkt gå på spinning men det fina vädret gjorde att det lockade mer med en löprunda! Bra vecka på det stora hela: ikväll kommer pojkvän, imorgon ska jag på VIP-kväll på H&M med Annso, torsdag ska vi ha pysselkväll hemma hos mig, fredag kommer Marre (pepp pepp pepp!!) och stannar över helgen och sen är jag ledig måndag och tisdag med! Det går bra nu som man säger!

Idag körde jag på färgglad tisdag:


Kommentarer
Postat av: Sassäh ᵔᴥᵔ

Hallojs! Kikar in en sväng och önskar dig en fortsatt trevlig kväll :):) Berätta gärna vad du tycker om min dikt och svara på senaste frågan i Q&A ;) KRAM

nojjz.blogg.se

Postat av: Natti

http://nattisays.blogg.se/2012/april/tavling-i-samarbete-med-lariemar.html

2012-04-25 @ 00:45:54
URL: http://nattisays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback