Underbara fina söndag i soffan

Ligger i soffan med pojkvän och har precis ätit hemlagad äppelpaj med marsansås och druckit oboy till (han kaffe). Vi har besämt att vi inte måste göra något särskilt idag kanske hyra ett par filmer och så ska vi lyxa med pizza till lunch. Jag älskar såna här dagar.

Har i övrigt haft världens finaste helg. Tjejkväll hemma hos Jennie i deras nya fina hus i fredags och sen middag och utgång med Jempa igår. Dansade natten lång och det var fasligt längesen jag hade en sån rolig och fin utekväll. Vi kan det där med helkvällar jag och Jen.

Nu ska jag återgå till att mysa.

Tjing!




Kommentarer
Postat av: cv services

This girles looks like best friends. I think that is true.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback