Tisdag, varken mer eller mindre.

Jobb 7.30-18.30. Slitsam dag som avslutades med en cykeltur genom ett helvetes regn och blåst. Ett stopp på vägen för inhandling av havregryn och naturgodis och vindruvor så bar det av sista biten genom regnet och hem för att mötas av dåliga nyheter, suck. Så nu har jag landat i soffan med laptopen i knäet och har tryckt i mig dagens kvällsmat som idag bestod av nötter och vindruvor. Because I can efter en slitig dag på jobbet.

Imorgon blir det att hålla i en föreläsning å FSAs vägnar innan jag ska representera fackets styrelse på After worken. Full rulle som vanligt.

Nu ska jag testa och ladda upp lite fler bilder innan jag ska hoppa i sängen, dödstrött som vanligt om kvällarna.
Natti.

Update: Bilder kunde inte laddas upp.

















Som sagt. Fin men smått galen kväll. Hemmafester is the shit.

Kommentarer
Postat av: jen

fest vare här haha! Ser ut som att det var en rejäl kväll!

2011-10-19 @ 17:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback