Terese vs. framförhållning/planering = 0-1

Vilken dag. 12 timmars konstant stress på jobbet med ett litet avbrott för en rotfyllning (som kostade multum, där försvann ytterliggare cash från reskassan. Det går bra nu). Skyndade mig sen ut till cykeln, stressad som vanligt för att hinna både gym och packa. Upptäckte istället en fet punka på bakdäcket. Kom till cykelverkstan som informerade om att jag var tvungen att byta ut ytterhjulet med för det var så slitet (hej då reskassa). Sen fick jag promenera de 3 km till gymmet. Drog av 6.5 km på exakt 32.30 minuter på bandet. Kämpigt med en kass kondis som irriterar skiten ur mig. Hatar att behöva prioritera bort min egen hälsa pga jobb. På gymmet stod det dessutom någon lustig filur fram för mitt löpband vänd mot TVapparaterna/speglarna, sen travade han fram och tillbaka i olika steglängder och stannade och hoppade flera gånger och hade sig under precis hela min löprunda. Gissar att det var något slags tvångsbeteende, sjukt såg det ut hur som helst. Efter gymmet var det bara att promenera de 2.5 km hem.

Väl hemma stekte jag på ett par ägg och har nu krashlandat i sängen. Jag vill bara sova nu, åt helvete med att packa. Vem vet, imorgon kanske det finns mer tid, let´s hope so. Har inte ens skrivit en lista över vad jag bör ha med mig. Suck Alexandersson.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback