Onsdag igen.

Fullspäckad dag.
Förflyttningsutbildning 07-16.30 med en jätterolig och duktig grupp som var engagerade och ställde mycket frågor. Sen snabbt hem och kasta i mig lite käk innan jag mötte Jennie på stan för att hjälpa henne att kolla på och välja brillor. Vidare drog vi till Actic och körde Box 75. Grymt jobbigt och det kändes i kroppen att jag körde långpass även igår.

Hur som helst. Väl hemma har jag plockat iordning och diskat, käkat, duschat och kollat lite på Greys. Duktigt Alexandersson.

Nu ska jag sova 5 kvart i timmen, är dödstrött! Imorgon blir det långdag på jobbet och sen direkt ner till stan och möta upp Iverhedskan för lite Indiskt krubb och sen teater. Lovely torsdag tror jag på!

Natti gott folk.



Kommentarer
Postat av: thesis writing service

People need to make their days more easer. It's very important for their health.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback