'Nej du, det blir nog ingen mössa för dig i år älskling'

Så var det redan torsdag. Det har varit en jävligt tung vecka över lag men som blev betydligt bättre när pojkvän kom igår (Även om jag spenderade kvällen åt att ligga och gråta i hans armar). Men jag antar att man måste få ha såna dagar med ibland.



Idag kom T och hämtade mig på lunchen så drog vi till Gränby och käka lunch och gick en sväng och kolla på mössor. Resultatet:

Köpte inte.

Köpte!

Köpte inte.

Köpte definitivt inte.

Ehm, nej.

Efter jobbet kom T och hämtade mig. Han hade handlat och städat och fixat så när vi kom hem så gick vi ut och gick i det sköna vädret. Älskar höstpromenader!






Tänkbar pulkabacke i vinter!

Äntligen fredag imorgon igen! Sweet!! Då drar vi hem till skogarna igen.

Tjing.

Kommentarer
Postat av: Syster

Längtar efter er!! Kör försiktigt!! Kramar!!

2011-10-13 @ 22:38:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback